gammelrosa kofta

Jobbesöndag, och jobbemåndag.

Igår var jag och Patrik sååå sjukt trötta. Hela familjen gick till sängs 20:15. Ha ha ha...sen sov vi gott kan jag lova.

Idag var det en kort tur på schemat, skönt.
Hinner knappt komma hem förrän det ringer på dörren, den panikringningen kan bara vara en person: Erica!
Jo, det var det. Bullar med så det sattes på kaffe, värmde bullar och barnen busade sååå fint. Lekte i nästan 2 timmar utan att höra ett knyst från dom. Jag och Erica satt på nätet för att leta "speciella klänningar". Emily hängde med en liten sväng i telefonen. Lilleman somnade på soffan, och sover än.

Vi har ätit nu och det känns som om jag kunde lagt mig för natten nu. Ska renbädda och mysa med Patrik. Får se om Pappa kommer med.
 Min ARN, min Tempelriddare....Min skäggige Kullis. Love you!

Patrik har fått ett uppdrag vad gäller bröllopet....hitta någon som kan redigera redigera filmad film....ha ha. Dagarna tickar ner fort. Snart snart bara 10 månader kvar. I veckan ska vi ringa om smekmånad. Spännande!!!

 
Ericas kofta är såå fin, sen är den ju gammelrosa med.

Denna ska Patriks syster sjunga i kyrkan för oss. Footprints in the sand- Leona Lewis.
http://www.youtube.com/watch?v=1gT0t-zhF5o&feature=related

Lyssnar på den nu...Ryser i hela kroppen. Love it!

TACK ERICA FÖR EN TREVLIG "LETA SPECIELLA KLÄNNINGAR EFTERMIDDAG"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0