Frissan Josse

 Morgonmys

Idag var det bara mys med Ted hela dagen, det behövde vi. Lagade mat, tittade på tv och lekte. Sen när Patrik kom hem så hade jag kaffet klart, det bar iväg för mig till Frissan i Markaryd. Världens bästa frissa, Josse.
Hon gjorde ett klipp och blev såklart bokad inför nästa års händelse.
Kommer hem till två busiga pojkar...Hihi...Går en sväng med Nana för att få igång cirkulationen i kroppen och så smått börja träna igen. Trevlig pratstund fast att det regnade..hi hi.
När jag kommer hem sover båda pojkarna på soffan. Renbäddat i sängen och ska snart sova, Patrik ser en film så jag ska joina min Kullis.


Bröllopsnytt!

Bokat Frissan!
Gjort en lista idag på allt som kommer kosta, och det fylls sen i för hand som man köper. Jättefin, i Johanna design! Hittade minsann Gammelrosa i val av textfärg, exakt den färgen jag älskar! Happy! Kan man ha i festhäftet med ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0