Bröllopsparaply

Satt bara och tyckte synd om mig själv, varför gnäller jag? Just utbildning är det svåra. Annars har jag ju allt. Drömprins, hus, barn....Så sluta klaga tänkte jag och piffade till mig. Erica ringde, jag tänkte gå i det fina höstvädret och hämta Ted. Men Sanna och Erica kom, så vi cyklade. Ted hade haft en bra utedag! Fick se bilder, han var så söt på dom när han plockade ekollon till ekorren. Mammas lilla stjärna. Man är så stolt som mamma när han har varit med på första utedagen, med egen matsäck. Vi drack kaffe efter cykelturen, sen körde Erica på uppdrag. Jag har en blivande man som gör soppa här hemma. Så det blir mat när jag kommer hem sen.
För att lugna mina nerver och känna mig lycklig så finns det inget bättre än att shoppa.
Blev ett bröllopsparaply och strumpeband.
Bröllopsparaply Ivory Stort nog för 2. För oss 2.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Strumpeband var faktiskt det första jag har köpt till bröllopet, köpte det redan för nåt år sen.. för att det var såå himla fint =) Dock är det inget annat vi har köpt. Ska köpa presentaskar till gästerna, för nu är det rea på dem! =)



Matteprov... vad är det du pluggar till?

2008-09-23 @ 22:48:42
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0