♥ 11 månader

http://www.fancyfanny.se/

Min slöja införskaffad från detta märke. Ateljé MB ringde idag, Katarina som var så trevlig i lördags. Ser ut som om jag kommer få vänta på min slöja...Men det gör inget. Den har varit så populär på alla mässor och i affärer så att just nu håller det på att tillverkas nya, min kommer jag få i februari. Så det är ett tag till, sen ska dom fixa till den så att den blir som jag vill ha den. Men det gör ju inget, den är betald och min. Kan ju vänta på den.....
FÖR IDAG ÄR DET 11 MÅNADER KVAR TILLS VI SKA GIFTA OSS.....8 IDAG!
En 8:a som står för evighet för oss......♥

Sen ringde min Farmor, som pratat med sömmerskan Ingegred. Hon kunde lugna mig med att klänningen fixar hon....hon hinner nog inte innan hon ska flytta, men det fixar hon så att det inte syns. Den får sys ut till en vanlig 34:a....just nu är det en insydd 34:a. Men det skulle inte vara några som helst problem. Känns skönt!
Min klänning!Undrar hur hon har slöjan....Hon gör iallafall reklam för klänningen. Bilden är fin.

Kaffefm med Nana, mycket att prata om. Blev inte mycket plugg, men lite iallafall. Jag bokade klipptid och sen kom min Patrik hem, med lilleman. Var precis på väg hemifrån då Erica svängde in på gården. Nu ville barnen leka. DOM LEKTE SÅ FINT!!!!! Vi spelade Skip Bo och pratade massa. Sen kom en annan vacker tös, Ems. Min fina Ems, med fina magen. Girltalk!! Big time idag! Det är det jag älskar er för flickor....hihi. Nej, inte bara det...hihi. Jag bara förlorade...pust.. Patrik lagade mat till hela skaran! Sen pangades det, nu har jag hängt massa tvätt....Luktar sköljmedel i hela huset. Jag ska kolla in lite brudfrisyrer (vet ganska så säkert hur jag vill ha det) samt blommor.....Älskar att googla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0