Varmt i vårt hus.

 

Vårt hus idag!! Nykrattad gräsmatta med hjälp av farfar, bror Lucas och Farmor såklart min lille Ted med.


Grabbarna jobbar, vi gör fruktsallad. Underbar bild från vårt vardagsrumsfönster.

 
Ted har varit Pirat idag och kört med sin gräsklippare!!

Lite bilder från helgen..

 
Lördag räfsa löv. Men det var inte kul länge...

 
Fredag, thaimat hos Katarina & Håkan. Sen kom Tinis finis.

Ryggen värker, men det var skönt att vara ute och kratta lite. Sen gick vi en runda och samlade enris. Till krukor utomhus, det är såååå fint ju! Jag längtar efter jul så jag blir tokig. Vill upp med alla gardiner nu!!
Vi åt en god kvällsmat sen med goda mackor, sill och ägg. Pratade politik, banker och bröllop.
Jag visade Farfar slöjan, han sade stolt:
- Och det är minsann jag som ska föra dig in i kyrkan!!!
Ha ha , ja det är det Farfar lilla. Visade honom hur vi ska göra....Min fine "Gammelman".
Lilleman kollar film, jag vill bara gå och sova. Men han ska få se klart denna filmen. Sen ska vi krypa upp och nana.
Datorn kommer få bo i hallen ett bra tag framöver, vi ska inte flytta upp den igen eftersom internet inte funkar som det ska då. Så det kommer bli en stooor garderob för mig!!! Ska bli garderober, fåtölj och ett litet skrivbord kanske. Vi får se hur vi ska inreda det rummet. Men även där det gamla trägolvet ska fram. Bort med laminatgolvet!!! Så nu ska här planeras....Inom en framtid ska ju källaren renoveras med, det ska läggas golv och kaklas väggar....vi får se. Då kan han flytta ner med sin dator där...ha ha.
Här är så varmt och skönt....mmm. Ljus tända. Lilleman kelen...Mamma har bara ont och gnäller. Så trött på detta. Ska jag alltid behöva ha det såhär, jag är 23 år gammal!!! Får tänka positivt. Vi har ju väldigt mycket att se fram emot nu. 2009 LÄNGTAR JAG EFTER!!!!

 Planering in i minsta detalj! That´s me!! Nu dessa dagarna har det inte hänt ngt nytt, men det var ju inte många dagar sedan vi bokade vår Bröllopsresa. Kan ju inte hända ngt var dag. Jag få ta och kolla var jag är i planeringen???

Kommentarer
Postat av: Anna

Jösses vilket fint hus!

2008-10-27 @ 21:43:42
URL: http://metrobloggen.se/frupuck
Postat av: fine

wow, huset ser heltunderbart ut, det lilla man kan se från bilderna :) Du får ta en virituell rundtur med bilder så man får se ordentligt hur ni har det, med nyplockat enris och allt ;) stor kram

2008-10-28 @ 06:59:29
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0