Två små håriga vänner

Sitter i soffan nu efter en natt med lite mer sömn. Jag ska inte gnälla för det är Patrik som varit en kämpe på nätterna här. Jag avskyr att inte få sooooova. Då går jag hellre upp sen tidigt och donar. Pojkarna sover än iallafall, bara mina håriga vänner som sitter och glor på mig. Ha ha ha, sällskap mån tro? Kaffet är klart och jag ska hinna med lite plugg innan Erica kommer, undrar om hon har med sig frullebullar?? Ha ha ha....Jag kan inte fatta hur gott det är med kaffe.....

Tack för alla fina kommentarer! Jag måste erkänna att jag har blivit bloggaholic.. Kan inte annat än att älska att blogga, speciellt nu när min blogg är så fin tack vare Sessan!!

Luna får spel här med sin nya fina mus!!
Har jag inte berättat....Är numera "KATTKOMMANDOSYD VÄN". Passade på att shoppa till mina misar då med...en varsin mus. LuNa en rosa såklart och Izor en blå/vit. I musen finns det kattmynta!!!!! Även ett silverband för att visa att jag stödjer alla hemlösa katter, samt alla katter som folk kastat ut. Vilka människor det finns! Hu....Men mina misar har det bra iallafall! Finns nog inga andra katter som har det bättre.




Kommentarer
Postat av: fine

WOW! vilken snygg design, "tilling" ;) hihi.

det är fantastiskt att läsa om någon man kände som barn, och som nu har blivit så vuxen och mogen i sitt sätt att tänka och vara..

Med syrrorna är det bara bra, Marée är i Singapore och har idag meddelat att hon skall gifta sig, därav det massiva bildkollaget på henne. Dessan bor i Milano och är ännu ogift, men tillsammans med världens härligaste engelsman som vi hoppas att hon aldrig släpper :)

Hur är det med Lina? Hoppas hela din orginalfamilj plus din nya familj mår bra :) Inga nya knoddar på G? :) Kram!

2008-10-16 @ 09:10:14
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0