Ticket besök

Jaha, fick låna Sanna lite i eftermiddag!
Vi brummade in till stan för att betala det första till ticket för vår resa.
Jag rånade sparbössan och det visade sig att dom såklart bara tar kort! Fick gå till banken och sätta in pengarna, men det gick bra! Fick tillbaka mitt frågeformulär som ticket i Lund lämnat där. ALLA RÄTT!!!


Min lille Ted och lilla Sanna utanför TICKET ikväll...

 
Johanna fick en liten plastväska...hihi. Kul att strosa med. Känns så häftigt att i faktiskt ska åka bort jag och Patrik!

När vi kom hem så åt vi gulashsoppa med bröd och creme fraiche till. Mums!
Erica och Andreas kom och hämtade lilla Sanna. Nu sitter jag och lilleman här, trött i ryggen och ska nana kudden tidigt ikväll. Får vara bra för denna dagen!

GRATTIS TILL LISA SOM FYLLER 22 ÅR IDAG! Hurra!
Nu till mys med min lille kille som är  supertrött!


Kommentarer
Postat av: fine

hmm, har inte sett Underworld Evolution, är den bra? jag spelar inte wow längre, men jag kommer hänga över tobias axel ideligen när han har installerat expansionen :)

2008-10-28 @ 21:54:24
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0