Tårtor

Jag, precis som Sessan funderar över hur vår tårta ska se ut...


Tycker den första är superfin!! Samt nummer4...Jag tror att det blir en vit tårta med svarta och rosa inslag. Som liknande blommor som i buketten. Svart band på var lager kanske?
Kan ju visa VÅR CAKETOPPER som jag köpte i våras...fniss.
Den heter Romeo &Juliet och den är verkligen VI.


Såklart JAG som fotat den med en fin rosa ros. (Lång slutartid därav det lilla dissiga, ska vara så...)
Den är så naturlig och såååå VI!
Tur att vår Katarina (Patriks syster) ska göra tårtan!! Hon har massvis med inspiration i sitt kockhuvud! Hon kan verkligen dekoration och baka för att inte tala om BAKNING!!

Sen funderar jag på att inte ha vita brudskor...

Älskar denna bilden!!! Visst är den fin??
Ja, mycket jag funderar över idag...
INSU 3 som man inte ska börja på förrän nästa vecka är snart klar!! Gäller att ligga lite före..Ted är på dagis och Patrik med hjälp av Svärfar min kollar vår vedpanna i källaren som inte vill behålla vatten. Läckt sedan igår då den kokade. Inget kul alls för allt varmvatten rinner ut i avloppet. Hoppas att Fixar Svärfar kan lösa det, annars får vi ringa en rörmokare.

Ticket ringde från LUND idag, hon berättade att vår resecheck finns i HLM nu på ticket där. Hon grattade för vinsten och sade att den kan vi ju använda nu när vi ska betala det första nu....

Min Fina TÄRNA ERICA ringde nyss....hon kommer på kaffe!!!





Fina tösen!!!! LOVE YOU!!!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

http://sessan82.blogg.se/2008/january/tartfigurer.html såhär vill vi att vår caketopper ska se ut =)=)



Åh, det är så svårt med tårtor, vekrligen! Vi ska på provsmakning efter nyår, kanske blir lättare??! Ska på provsmakning av menyn oxå, men satan va dyrt det var 800kr per person för att äta lite mat!!!!



Hellokitty är gos! Just nu sitter jag här med mjukisbyxor och bagggytröja och ska snart börja plugga!



haft en bra dag annars då?

2008-10-28 @ 17:41:06
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: fine

rosa brudskor, guuud så fräckt!! och tårtorna, vilka drömmar. den rosa svarta var min favvis ;)

2008-10-28 @ 20:17:06
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0