Prov idag

Det känns ganska så bra faktiskt, hur bra det nu kan kännas när man har prov. Idag hade Eva soltid til mig nu på fm så det ska bli skönt! Patrik tycker det är så fint med "nysolad" Johanna...Ha ha ha. Så det ska jag hinna med innan jag bränner in till stan. Jag läste igårkväll i sängen, men det är så mycket att hålla reda på.....diffusion, osmos, protoner, klaffar, monosackarider, proteiner, elektroner i rörelse....
Men jag känner att jag har gjort vad jag har kunnat, nu får vi se vad resultatet blir. Fick bra på min INSU iallafall!!
Regnet öser ner, jag och lilleman var på ICA innan dagis....när jag lämnade honom var det full kaos. Barn överallt!
Hörde att två pojkar viskade om Ted.
- Ha ha ha han har samma tröja alltid (Ted har aldrig haft den på dagis innan, fått av Kusin Ellen)
- Ha ha ha, ja han luktar.....(sen hörde jag inte mer)
Men en mamma som försvarar sitt barn det är jag!!!! Jag avskyr elaka kommentarer.....
sade att:
- Man ska väll vara snälla mot varandra, sådant accepterar inte jag!!
Ted fick en kram och jag sade att Pappa kommer sen på cykel och hämtar dig...Lek nu och ha kul.
Ville inte lämna honom när man vet att det finns barn som inte är snälla, men han kan väll ta vara på sig själv hoppas jag. Sitter här med kaffe, tyvärr precis rökt den första ciggen idag. Fan, så trött på detta rökande jag med Nana. Så trött på hostandet, slemmet och att lukta illa. Funderar allvarligt på att bröja snusa istället! Sådant fruktsnus...?
Jag vet inte, men jag blev så arg när Ted blev pickad på (ja, restad)
Nu ska jag kolla DH, sen läsa lite Nk sen sola och sen PROV. Håller mina tummar för mig själv nu.
Hittade ingen resa igår, vi kan inte bestämma oss. Hoppas Pappa ringer om bilen nu i veckan med.
Åker nog inom Ticket och tar en katalog på hemresan. Fanns inga priser heller, jovisst ARUBA lockar mer än något annat...men 28 000 kr per person är liiiite saftigt. Vi har ju vunnit en TUSING med det hjälper inte mycket där inte....
Kolla vidare..


LÖRDAGSKUL...

Kommentarer
Postat av: Sessan

Verkar haft det mysigt på mässan, jag ska på bröllopsmässa igen. den här gången i en norrköping. Saknar min kamera tills dess =(



Jag har ingen bride of honour, utan bara två brudtärnor! Kändes dumt att utse någon som bride of honour, för jag älskar båda lika mycket =)



haft en bra helg?

2008-10-21 @ 16:17:09
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Nana

Fy fan vad hemskt, varför är barn så elaka?? Jag börjar nästan gråta :(:(

2008-10-21 @ 16:23:40
URL: http://onlynana.blogg.se/
Postat av: emily

jäääääääävla ungar!!!!!!!

blir så förbannad!!

2008-10-21 @ 19:38:09
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0