Min lillfis sover gott

 
Min blivande...eller som man säger på Bridezilla språket. ...M2B. Skrattade först åt att jag beställt ett paraply, men tyckte sen att det var rikigt fint, skulle självklart känna lite på strumpebandet med.
I bakgrunden ses en liten svart honkatt vid namn LuNa.....kaffekopparna redo...ha ha ha.


Nana och Rami har varit här ikväll, lagat mat, spelat SKIP BO och frös när vi var ute. Jisses vad kallt, men mysigt samtidigt. Det är det värsta med sommaren, man kan ju intet ända en massa värmeljus överallt, blir ju för varmt inne då.
Ted snarkar, jag ska snoka upp ngt gott i kylen, köpte kärnfria vindruvor idag...från Grekland, dom bästa!! Tvätta några sådana ska jag göra. Även gjort test 2 i MAB ikväll efter att gästerna kommit hem säkert i regnat.
Kollat på INSU 4 i Mab, svårt svårt. Men imorgon ska jag sätta mig och kolla lite på KAP 3, samt in till stan och få hjälp. För det behöver jag verkligen, HJÄLP!! Se om jag kan hitta något snyggt att ha på mig på söndag....Samt en present till en tös som snart fyller år!! Nu ska jag tvätta vindruvor....
 Varför ska du jobba så sent min Kullis....saknar dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0