Lillfisen med mamma

Idag skulle Ted varit på dagis......men jag valde att ha min lille kille hemma. Ibland orkar man inte, ibland vill man det. Man vet att han har ont i halsen och är förkyld, dels så ser man hur gott han sover.

Vi sov länge, morgonsjusovare båda två. Ätit en supergod frukost med Hallonfil, vindruvor, banan och några flingor.
Ted är lika galen i vindruvor som mamma....
Jag ska göra min INSU klar i NKB, har mindre än halva kvar. Ska vara inlämnad senast nästa måndag....så det ska nog gå bra!!!!!

Sitter under ett täcke i soffan nu och Ted tittar på "Peter Pan"......Härligt att ha en gosig liten kille hemma. Han är som en liten spis, så varm och gó. Mammas lille sötis.

Jag vet inte om vi ska ta oss ett ryck och åka till Vinslöv sen...HÄMTA SLÖJAN...Får fråga lilleman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0