Lilja

Åh, jobbat idag. Men sov så gott inatt med Patrik så nära så det var ganska lätt att gå upp och cykla till jobbet. Dagen har gått bra, druckit kaffe med en liten söt dam och hon fick mig att komma på en sprillans bra idé till Bröllopet.

Som tur var så plockade jag undan i morse innan jag cyklade så det var bara att hoppa in i en varm dusch, Patrik höll mig sällskap, och vi babblade massa. För att ibland hinna prata av sig så kan man göra så. Ha ha ha...Vi hann piffa till oss, stryka skjorta. Den var ju så skrynklig! Pratade om min briljanta idé, patrik liiiiie tveksam. Men varför inte?
Vet man inte hur vädret blir så är det perfekt, jag får rota lite med den idén....
Funderar startk på att lite lijor i min brudbukett....dom är så fina...Men jag vet till 89 % hur den ska se ut!! Ha ha ha, vet hur jag vill ha det. Nej, det är ingen sjukdom att vara bröllopstokig. Det är en fas som man går in i. Det gör för det mesta alla blivande brudar. I´m not the only one, det kan jag looova.
Väntar på Patrik som ska komma hem med mat, jag beställde en varmkorv....ingen hamburgaretallrik för mig inte...Han kommer nog vilken sekund som helst. Snart kommer min lilleman hem med! Saknar lillfisen nu!!!



I denna sorten är där lite svart och lite rosa i med....så fint!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fin dig blogg med=) Sessan är duktig hon!

Vad gör ni ikväll?!

2008-10-18 @ 15:29:13
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Mia

ÅH Tack snälla! ni har oxå en sockersöt:)

Åh va trevligt! det lät inte fel själv blir det middag emd min familj och päronen och bror, vi ska knapra revbensspjäll!=)

2008-10-18 @ 16:08:12
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: fine

jag får inte nog av din blogg tilling ;) älskar att läsa hur du tänker inför bröllopet, vad som sker i planeringen osv osv, du får verkligen en att känna sig delaktig.. haha till och med såpass att när jag igår var på det Enorma Åhléns city här i huvudstaden och gick runt på den oändliga kort-avdelningen snubblade jag in på bröllopskort, och tänkte "åh ett sånt borde jag skicka till johanna och patrik" och hur längesen var det inte vi träffades?? det måste ha varit kanske... 11 år sedan, seriöst? hihi. jag blir alldeles fnittrig och glad av dina bröllopsförberedelöser och framför allt din entusiasm, förlåt om jag är löjlig ;)

2008-10-18 @ 16:29:00
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Mia

Vad har du för dig idag?! svara på frågan i min blogg! Vad använder du för schampo? Balsam? Duschtvål!? Något nytt att rekomendera?



// mia

2008-10-19 @ 16:56:53
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag ska definitivt ha rosor i min bukett iaf... kanske med vita kallor oxå, för jag älskar verkligen kallor!



Hur var det nu igen, hade du oxå hittat din brudklänning?? Kram kram

2008-10-19 @ 20:07:36
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0