Klart!

Då var INSU 2 klar och ivägskickad! Fick ta tag i det efter att Patrik vaknat....skönt att ha det ordnat, men dialysfrågan var skitsvår. Skrev lite iallafall....kan inte tänka mig att jag är sämst iallafall...

Erica kunde inte komma idag, Sanna dålig. Nååå....men jag hittade på annat på morgonkvisten! Hihi...Mycket viktiga saker.

Pratat med Anna länge idag och hon ställer upp som "nanny" på bröllopet, Emsis mamma ska ju även ha Ems bebbe. Så det ska nog gå bra, hon var så positiv. Kul!!!! Ted fick prata med henne lite med! Alltid lika mysigt att pratat med Anna.

Mycket som blivit "klart" idag. Nu ska vi göra lite nytta här hemma innan Patrik ska jobba, sen ska jag lämna lilleman hos svärföräldrar och själv åka till jobbet.

 Bild från Lavish design.


Bjuder på en bild av mitt armband! Något fått!!!


Kommentarer
Postat av: fine

hur ser din vigselring och var kommer din förlovningsring från gumman? vi är på ringjakt :P

2008-10-16 @ 18:00:12
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0