Jag vann!!

Fredags då taket anlände...


Lördagskvällen får jag väll börja med.....
Blev att jag och Patrik korkade upp en flaska vitt vin, sen hade vi kul. Ha ha, jag blev så pratig. Fjantade med kameran lite....Såg en superbra film "Identity". Om en mördare med personlighetsklyvningar. Jag älskar sådana filmer!!
Somnade mycket nöjd sen!

  

SÖNDAG 19 OKTOBER

Ted vaknade med nackspärr idag, anade att Patrik skulle få en tuff dag, men hans mamma kom som hjälp. Fick lite dåligt samvete över att jag åkte iväg, men jag som längtat efter detta!!
 


Bröllopsmässa idag i Lund på Grand Hotel, färden dit blev i Pärlan med min Fina Emily som stöd!
Det var sååå fint så fint. Tittade på allt möjligt, smakprover, samt deltog i massa tävlingar.
Hittade en sak som jag vill ha "DJ in a box"!
 Pratade och det verkar vara ett superbra koncept. Vi sade från början jag och Patrik att låtar som vi vill rocka loss till kan ingen annan sjunga. Så det är inget alternativ för oss att ha live musik. Men Dj in a box är perfekt, då man gör en egen låtlista, för olika delar av kvällen, bra ljudanläggnig (Patrik slipper knåpa med det själv på den stora dagen) samt ljus!!!! Det är ju pricken över i:et!!!
 
Brudbukett ,jag ska ju inte ha dessa färger, men bandet runt om med knappar ska jag ha, fast svart band.
Ems snusade på en lite mindre bukett, även kallad Tärnbukett...

Sen bjöd jag min Ems på mat! Mysigt som tusan hade vi. In på Pressbyrån innnan det bar av hemåt till en liten kille med nackspärr. Köpte nya "Bröllopsmagasinet" (400 sidor bibel) samt en tiding från USA "You and your wedding".



Vi brummade hem, när jag kom hem så hade Ted inte varit uppe och gått på hela dag. Men efter en stund så gick han, stackaren.


 Klart att IZOR ska vara med på ett hörn alltid...
Patrik tyckte att DJ in a box var en bra idé, samt att vi vill ha lite ljus med!!!!
 TIDNINGAR SAMT massa reklam!!!



DAG
så vaknade vi och jag valde att ha Ted hemma idag, pga han fortfarande hade ont. Han piggande till framåt dagen. Erica ringde och det blev en heldag och kväll med Erica, Sanna och min gosse. Vi var ute i skogen, spelade spel, åt soppa och Patrik kom med på soppa. MUMMA!
Han hade en mycket trevlig nyhet. Jag tävlade ju igår på Bröllopsmässan, VANN DÅ 1:A PRIS!!!
1000 kr i resecheck!!! Jippie! Dom ringer senare i veckan för att se hur vi ska göra. JA!!!! Nu lutar det mer och mer åt någon av dom Karibiska öarna. Åh.....Vi får väll se, men vi ska boka resa snart iallafall.
Nu sitter jag med barnen och Erica med lilla magen i soffan. Erica har hjälpt mig luska på resor, hon är en sann Pingla!!!
Vi får väll se vilket hotell vi väljer?




Nu har Ted somnat, nybadad med Sannis pannis...dom tittade en liten stund på film, vi ska ha filmkväll snart!!
Patrik gör nudlar....vi ska kolla resor!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

hejhej!!

Jag tror jag såg dej i Söndags =) hade dock för mkt saker i huvet att tänka på så det blev aldrig att jag vågade komma fram o säga hej L

Hittade du något fint på mässan? Tänkte höra om du har fler fina foton? kanske t.o.m från modevisningen?

Vet ej om du såg vem som var jag från visningen? fyy vad nervöst det var! men super roligt! Blir nog fler gånger man ställer upp på det =)



NattiNatti! //Nina

2008-10-20 @ 22:15:41
Postat av: Nana

Hej tösen! Grattis till vinnsten! :D Kanon kul...

Usch i dag är jag trött, ska in till skolan :S Har matte prov i morgon.:)

Hur går det för dig? pussas

2008-10-21 @ 09:29:57
URL: http://onlynana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0