Bu!

Imorgon är det Alla Helgons dag!!

 Bu!!! Ha ha ha ha....
Johanna som häxa...för tre år sedan....Johanna i mitten efter en Halloweenfest och Johanna nummer tre när Erica och Johanna provade svarta linser och sminkade sig, lösögonfransar och fotade....

 Halloween 06

 Halloween 06

I år blir det jobb på Alla Helgons kvällen. Ikväll blir det Pyjamasparty för hela slanten!
Nu bygger mina pojkar ett rymdskepp, jag ska försöka komma på vad jag och lilleman ska pyssla med idag?
Jag har ingen lust att köra till Andys all by myself....Men han behöver vinterskor. Kanske man ska dra in till stan? Vi får se vad som händer. Nu ska jag hoppa in i duschen...om där är varmvatten..annars fär vi elda. Hu...BU!!!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Nej... jag ksulle inte säga nej! Men 12000 kr! Tänk så många asos.-klänningar man skulle få?? Tänk att handla 12000 kr på h&m, fan så mycket kläder asså!



Ska ni på halloweendfest ikväll då?? Kram kram

2008-10-31 @ 12:05:42
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha vilka coola ögon! diggar de där lååånga ögonfransarna =)



har gjort en länk till dig, hoppas det är ok!



kram

2008-10-31 @ 17:12:23
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Tinna

HAPPY HALLOWEEN =)



Låter jättetrevligt med nobelmiddagen, så det blir att klä upp sig i finaste stassen =)

Vi kommer alla 3.



Önskar dig en fin helg !

KRAMEN

2008-10-31 @ 21:36:00
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0