Tupplur

Jag och lilleman tog SIESTA mitt på dagen, Patrik körde in till stan och vi kollade på Pippi och somnade gott båda två. Så nu är vi pigga...ha ha. Ätit har vi gjort och nu busar mina pojkar. Ted har bläddrat i nya leksakskatalogen, ha ha. Ser så kul ut. Undrar om jag kommer kunna se Resident Evil Apocalypse senare? Såg "ettan" igår, den gick på tv. Så bra, var så längesedan jag såg dom filmerna.



Milla Jovovich! You rock! Hon är ju bara så grym i den första filmen.....åh...jag kommer inte ihåg tvåan...Vill se  den nu!! Men kan ju inte sätta på den läbbiga filmen när Ted är vaken...

Kommentarer
Postat av: sandra

Den första filmen är skitbra! Visste inte att det fanns en tvåa... :P

2008-11-05 @ 17:42:18
URL: http://schweizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0