To my maids

Har hittat morgonrockar kimonoliknande svarta till mina Tärnor. Frågan är bara om man ska beställa dom? Hittat en lite exklusivare till mig...Rosa med svart spets.
Jag funderar....har ju mina ideér till mina "Maids"...dom ska nog bli överraskade dom med...ha ha ha...
Har en liten hemlis idé om något dom ska få....Men det kan jag ju inte skriva här!! Jag vet att ni läser ju..ha.
Men jag vill visa alla fyra flickor hur mycket dom betyder för mig, för att dom är mitt stöd!

Bridesmaid, Dresses Bridesmaid, Dresses

Nu ska jag efter städning, damnmat och plockat ner gardiner....ta en promenad ner till byn och sen till dagis.
Hämta min lille kille!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0