The groom

Har lagat underbar mat till mig och Ted ikväll! Favoriten: Babyspenat med tortillas samt tzatsiki till. Mumma!

Jag har städat idag, tvättat enormt mycket och varit ute i trädgården! Våran ved kom idag med, massvis! Farfar har varit här och hjälpt till lite granna. Det behövs alltid! Nu leker pojkarna fint! Trötta är vi alla tre, Izor är mätt på räkorna nu som vi hade till maten.

Har bokat Kantor idag till bröllopet!!! Ingen mindre än min gamla körledare Curt! Pensionär men ställde gärna upp.
- Svaret är JA!! Ha ha ha.
Känns speciellt att det är han som ska spela och Calle som ska viga oss!

Erica och Sanna kom en liten sväng och Nana träffade jag på byn. Två av mina fyra tärnor!!! Thi hi.

Vad säger ni om detta Tärnorna mina??

Svarta klänningar (lätt att hitta) något rosa band eller rosa skor till? Alla passar ju i svart och jag tycker Nana har rätt, klart att man kan ha svarta klänningar. Så svårt att hitta en gammelrosa klänning. Sen om inte alla har samma modell gör ju absolut inget!
Mina regler är dessa

  

Erica a blast                        Emily  evig                          Tina minnen              Nana secret

Fyra underbara vänner!!
 
Knälånga, tärnorna ska inte utmärka sig med en kort svart. Det är ju ett bröllop! Sen om man vill ha halterneck, tub eller smala axelband tycker inte jag spelar någon roll. Tycker vi kan ta en "hitta tärnklänning dag" i juni månad då alla bebisar är födda!!! Äta lite god mat och prata skit. Ha ha....fast jag tror att vi kommer springa som dårar i butik efter butik...Nu ska jag snart natta min lille kille. Sen ska jag se resten av van Helsing!!!


Kommentarer
Postat av: fine

åh vilken tur att jag missförstod då! Patrick blir säkert väldans stilig ;)

Du är oerhört vacker på bilden med Tina. what a smile! :D

2008-11-12 @ 19:49:04
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: emily

låter som en väääldigt bra lösning gullet!!! Det blir en personligt men enig klädsel. Klart vi ska ha en tärndag. Jag har redan börjat kika=)=)

Love u!!!

2008-11-12 @ 20:04:42
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

spännande med bröllop! Allt bra med dig ikväll?

2008-11-12 @ 21:58:28
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

sv: yes!

2008-11-13 @ 12:01:33
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0