Teds kalender beställd!

Idag vaknade jag lite piggare, med än så länge ingen huvudvärk. Skönt att få sova, det behövdes. Ted är pigg och alert som vanligt! Vi har kollat in Dinosauriesidor till mitt arbete om Evolution. Hunnit med mycket av det idag, resten ska göras imorgon och skickas in! Pratat med Ems som snart går på havandeskapspenning, sååå skönt för henne. Inte lätt att jobba i vården när man har sådan mage och krämpor som man har.

Har fotat lite idag med...Teds kalender är beställd, men julkort har jag inte hittat några än..Har hittat men dom är svindyra!

 


Min lille Rudolf! Ha ha ha...så söt med mammas läppstift på näsan.
Ted leker Spindelmannen nu och kollar såklart på Dinosaurerna. Patrik jobbar över idag så vi hinner inte ses alls. Tråkigt....Ted är som en liten svans på mig...Hm...Nu ska jag plocka fram mina JULGARDINER och se om dom behöver sys upp. Laga lite mat med kanske innan det blir dagis och jobb. Fy vad jag inte tycker om att jobba kvällar..Pust stånk å stön.
 Puss på dig min fina kattvän!!

 Snart är jag här i omklädningsrummet igen...börjar 15:30 idag, till 21:15 idag igen...sen är det HELG!!

Kommentarer
Postat av: teddy

Tack tack söta du.

Hoppas du har det bra på jobbet idag.

Och trevlig helg får man önska dig snart också :)

kramis

2008-11-20 @ 18:06:48
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: fine

underbara bilder, man blir så glad! :)

2008-11-20 @ 19:50:15
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0