Slingar min lejonman.

Det var superintressant på labbningen, tycker det vi läser om nu är så spännande.
Fått veta att vår son är en MUTATION!!!! Ted har bruna ögon med lite grönt i. Jag har gröna och Patrik gröna (det blåa arvsanlaget). Att Ted då har bruna beror på en mutation!!!! Har inte med Farmor Monicas ögon eller min mammas ögon...Vår son är en mutant som utvecklat något exta!! COOLT!!
VÄLDIGT mörkt att köra hem bara....Beckmörkt!! Bilarna puttrade fram liksom jag. Patrik kan ta och hålla flabben...han står bakom mig och tjuvläser...Han tycker verkligen min kaluffs nu ser ut som en lejonman....

Ha ha ha...




Hoppas på att slippa detta gråa som kommer fram, det dassiga. Är ju blond i naturen men inte så blond som man vill vara....Ted tyckte det var väldigt spännande. Patrik var söt och hjälpte till. Han fick nog lite att tänka på då jag fick ett utbrott när jag kom hem. Ibland kan man bara bli så trött på att plocka och plocka dagarna i ända. Skärpning Boy!
Kan man kalla gränslös kärlek, för det är hans enda "brist"....och min last...Rent och fint vill jag ha det, allt i sin ordning. Han kan se lite röra och stör sig inte av detta, men jag klättrar på väggarna. Nu glänser här hemma iallafal, ser ut som man vi sover i vardagsrummet inatt igen. patrik har renbäddat. Han ville såklart få sova framför tvn inatt igen. Jag klagar inte....Jag vill så gärna se Resident Evil- Apocalypse ikväll...

 Så rolig ser jag ut nu...

Kommentarer
Postat av: Tinna

Hihi...snygg du är =)

Hoppas slingorna blev bra.



Önskar dig en fin dag !

Kramar

2008-11-05 @ 09:16:19
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh vilken fin blogg du har.

Förstår att du också gillar skräckisar - favoriten då?

Jag såg på den engelska The Grudge - ettan, fast den japanska är nog bättre :)



Undra hur det blir när jag blir ensam hemma ikväll.....



2008-11-05 @ 12:46:31
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi den klassiska slinghättan.. oj så snygg man blir! inte! desto snyggare efteråt iofs och tur är väl det!



kram!

2008-11-05 @ 13:22:44
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0