Natti

Trött....så trött. Dessa passen är såååå långa. Från 14:15 till 21:15. Ska bli skönt att krypa ner och sova nu. Räknat lite på vår budget under min rast idag. Det ser lysande ut!!! Jippie! Men vi har ju inte räknat in någon honeymoon i vår budget. Men det ska nog gå, vill vi så går det. Ha ha ha...Känns skönt att just nu handlar det inte om mycket pengar kvar att spara till själva bröllopet. Min jobbarkompis bara skrattade när jag satt där med min PÄRM. Något vi inte har bestämt än är GÄSTERNA? Väldigt svårt kan jag säga!!! Har en del man tvekar och velar...Men vi har sagt det att hellre bjuda än att skämmas sen. Vi måste bara sätta oss ner och "SPIKA" gästerna. Nu ska det nanas, upp tidigt imorgon igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0