Inga strumpor att plocka upp..

♥ Kommer sakna dig Kullis...Grymt mycket! Men mycket som har hänt när DU kommer hem!
Att du kommer komma hem till ett skinande hem är ingen nyhet...men annat är det...?

Jag kommer sakna....
   
Ingen som glömmer strumpor eller kalsonger på golvet efter dusch.
Ingen som fixar bra filmer på heeeela helgen.
Ingen som lagar superb mat.
Ingen att ge en rejäl kyss.
Ingen att sniffa på som luktar som DU, och bara Du gör.
Ingen som eldar gó värme här hemma.

Ingen att åka en mysrunda med på kvällen, älskar att åka bil med dig Snoddas..







Ingen Pappa Patrik, Ted kommer vara alldeles ifrån sig...För det är du verkligen BÄST på: Att vara Pappa. En son som avgudar dig! För han tycker att du är så spännande och häftig. För att du är en mjuk och go pappa, en varm pappa och en tokig pappa. Du är hans ögonsten!


    
Ingen att se in i ögonen och känna sådan kärlek så det inte går att beskriva...

Kan nämna tusen saker...men mitt huvud är så tomt nu efter denna stressiga dag.
Känns som om luften trillat ur mig nu. Hämtade lilleman och han skulle såklart inte sova, jag tog en dusch och sen ville han nana..
Jag har smaskat på fil och snart somnar jag framför denna surrmaskin. Men jisses vad jag kommer sakna denna surrmaskin.
   

Kommer Sakna min Kullis...åh. Vi har aldrig varit ifån varandra så länge...Fyra dagar....det är TRE NÄTTER. Kommer väll ligga vaken med alla lampor tända i vårt lilla röda hus...


Känns så skönt att detta ger oss lite tid att tänka. Ibland kan man glömma varför man bor ihop. Det blir bara vardag och ibland blir det för mycket vardag. Som alla andra par så är man inte alltid på topp 24 timmar om dygnet 365 dagar om året. Vi måste ge och unna oss lite tid på tu man hand. Ibland känns det som om vi gör det och just nu gör vi inte det.
Längtar, och tycker det är så mysigt att LÄNGTA efter någon som man ÄLSKAR SÅ mycket!


ÄLSKAR DIG MIN KULLIS!!

Kommentarer
Postat av: fine

tack gumman, det där med klädkoder har jag koll på redan, men att sen hitta nåt specifikt som passar just mig, det är en helt annan femma :)

2008-11-27 @ 01:22:51
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

kändes lite okänsligt att inte ge några uppmuntrande ord inför den korta separationen så här kommer de i efterhand:

när jag och tobias var i särbo (med 20 mil emellan oss!) i två år så sattes verkligen hela förhållandet i perspektiv. Fyra dagar är inte två år, men som du skriver så får man en mer objektiv syn på saker och sett.

När man väl träffas igen så är man tacksam över minsta lilla och bryr sig inte om att hänga upp sig på småsaker, för vad för roll spelar de egentligen? :)

2008-11-27 @ 08:56:34
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Vi har knappt varit ifrån varandra heller. Förrän i somras, då han jobbade i södertälje. Vi träffades varannan vecka och nu den här veckan är han på affärsresa i Dublin! Är såå avundsjuk, får bo på hotell med kingsize bed och jag hamnade i soffan i natt =( Sjukt svårt att sova utan sin Prins =)



Annars, är det bra med dig gumman?! =) Kram

2008-11-27 @ 15:41:09
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh vad fint skrivet! som du skriver är det BRA att vara ifrån varandra ibland så man hinner sakna varandra lite... 4 dagar är ju ingenting, tänk att det är mindre än vad jag och min F är ifrån varandra varje vecka =)



kram

2008-11-28 @ 18:33:58
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0