En månad till Julafton

Åh, idag är det en månad till självaste julafton. Tänk vad tiden den går snabbt? Det snöar idag, flingorna faller.
Kallt som attan vill jag lova att gå till jobbet i morse, men jag gjorde det! Snön glittrade så fint så jag fick tänka på det och en varm brasa. Hemma och här är lugnt, Ted är på dagis. Hann träffa Patrik i hela 5 minuter idag då han kom med bilnycklarna. Nu ska det pluggas en stund, sen ska jag hämta min lille fis och vi ska dra fram lite julsaker. Kolla vad som ska upp och checka slingorna till trädgården. Får se om det blir en shoppingtur in till Hässleholm ikväll och köpa julgardiner och annat pyssel. Beror på hur pigg min lille kille är. Han kan ju inte somna i bilen så tidigt. Sen är det lite si och så med att ge sig ut i detta vädret och köra....Tycker inte alls om det. Nu ska jag återgå till det jag ska göra...




Min lille Jultomte...

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vilken söt liten tomte! måste vara ännu mysigare med jul när man har egna barn =)

kram

2008-11-24 @ 19:37:11
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: fine

han är helt klart kandidat till sveriges mest bedårande minijultomte! alltid så glad på alla foton - så hjärtvärmande :) kram

2008-11-25 @ 02:03:31
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jag har fått jobb som butiksbiträde!



kramar

2008-11-25 @ 22:23:36
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0