Disigt och dimmigt

Snacka om dis idag, som grädde ute ett tag. Lillefis och jag nanade länge, så skönt. Busat och tvättat här hemma...Nu är min lille kille på dagis. Internet har busat med mig idag, men nu ska jag logga in i FRONTER. Ska in och göra den sista labbningen idag, GENETIK. Spännande! Har lyssnat på musik på datorn, lyssnat och suttit och drömt mig bort....

 (04 med lilleman i magen, NYÅRSAFTON)

Sitter här och funderar på ditt och datt. Patrik och jag har bestämt oss för att strunta i DJ in a box. Vi har diskuterat av och an. Det skulle kostat ca 2600 kr med allt från installering och ljus. Men eftersom vi vill ha den musiken vi har, redan gjort massa mappar med musik, så det enda vi hyr är ljudanläggnigen egentligen. Därför tyckte Patrik som har en vän med bra ljudanläggning att det var lite onödigt. Lite synd på ljuset bara, hade varit fräckt med lite discodans ljus. Lite mysigare ljus till Vårt första dans som gifta! Jag ska leta lite...kanske det finns en vänlig själ eller företag som hyr ut lite fint ljus till en fest.
Vi hittade ljusstakar på IKEA, kollade i katalogen och dom kostade 29 kr stycken (ord pris 89 kr). Dom bestämde vi direkt oss för att ha, men erbjudandet varade bara till den 2/11...Skit med. Ja, vi får leta vidare....Dekoration är inte det lättaste det heller, det ska vara superfint men ändå inte överflådigt.
 

Jag funderar och funderar...
Ikväll ska jag nog slinga mitt hår om min Patrik vill vara snäll och hjälpa mig lite...Får blinka med ögonfransarna...

Kommentarer
Postat av: ida

Min lillebor brukar spela på disco ibland o har lite olika discolampor.. vad jag vet iaf. vet inte alls direkt vad han har för nått men lite grejer har han iaf:p Kan ju alltid kolla med honom vad han har o om det är nått ni skulle vilja låna? tror inte det skulle kosta så mycket att låna dem av honom.

2008-11-04 @ 13:09:26
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0