Dinosauryra!



Här hemma är det DINOSAURYRA!!! Ted är galen i dessa tyvärr utdöda djur. För att inte tala om mamma Johanna som tycker dom är så coola!! Min favvis, visst låter det supertöntigt men det är VELOCIRAPTORN!  Ett grymt rovdjur som samtidigt var supersmart! Tyrannosaurus Rex var med en riktig tuffing, men ack så klumpig känns det som. lite coolt att den bar sitt huvud fem meter över marken. Inget litet huvud heller...ha ha. Ja, tokig är jag...men visst är det spännande. Just idag så är Ted hemma med mamma, jag tänkte att det kan han väll få vara. Kan ju göra klart min INSU med han hemma. Visade sig att det var svårare än jag tänkte. Men jag valde att skriva extra om Genteknik med Dinosaurer. Hunnit göra det klart iallafall, men inte i lugn och ro. Han kräver ständig uppmärksamhet. Har hunnit med att pula med mina blommor lite med. Just nu sitter min lille kille i mitt knä och förundras över mina DINOBILDER! Ha ha ha....jag ska ta och ringa slottet vi kanske ska fotas på...(bröllopet såklart)...ladda kaffekannan för snart kommer min Kullis hem!!



Kommentarer
Postat av: teddy

The ring är verkligen skit bra - älskar den japanska verisonen som mest.

Sedan måste jag nog säga: White noise och The shinning. Älskar lite mer psykologiska skräckisar, sådana som sätter sig under skinet om du förstår vad jag menar...

2008-11-05 @ 15:38:27
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

det känns BRA, fast jag vill inte vara såhär rödblond utan mer vanligt blond =) har fått hem silvershampot nu så vi får se hur det blir med det!



kram

2008-11-05 @ 16:58:28
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0