Bling bling



Översta ringen, men inte exakt så. Det ska vara två delar, åh..svårt att förklara. Men vanligt rödguld för det första, jag kan ångra lite att vi inte har våra ringar i vitguld, men älskar den ändå. En stor i mitten, med lite utanför kanterna....sen två (båda sidorna) rader av små små stenar. Svårt att förklara...
svårt....hm...

Jobbat från 7...15:30....SEN CYKLADE jag hem med alla mina vinterkläder på...mössa, termobyxor...
Patrik höll på med skorstenen här hemma, Ted lekte i Verum med Sanna och alla andra.

Klockan 17.00 var det Kalkonmiddag ute hos Lisa (tupplisa) och Rogge. God mat!! Det är ju så sjukt gott. Umgicks och pratade. Jag mös och blev kär i Gizmo. Kisemisen...han fick kalkon av mig..Mumms...
Sen äppelkaka och kaffe, Lisas goda kaffe. Underbara familj! Ted ville såklart inte hem. Fick muta honom, han somnade väldigt snabbt i bilen hem. Nu ska jag pyssla med min "Bröllopspärm"...Ska bli rosa i den...hi hi..


Vi har även nästan 100 % bestämt vilka som ska komma på vårt bröllop...Någon vi tvekar på än..Men så är det väll...har bra med tid på oss. Om 6 dagar är det 9 magiska månader kvar!!! Kallas mig kontrollfreak eller sjukt beteende, nej...jag är bara lycklig över att jag ska få bli Patriks fru. Jag bara längtar!! Så jag spricker...Ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Magda

fina ringar:D

2008-11-02 @ 20:37:15
URL: http://bokstavenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0