J´s brudskor.

  
Fredags....21/11...Första snön kommit!
Efter att jag lämnat Ted på dagis så fotade jag min lilla tös som spanade efter fåglarna...

  
Lördagsmys...ritade i nästan två timmar!!!!!!
Ingen dator alls....bara "Ted time", åh vad han mös!!!
Izor skulle såklart vara med hela tiden...
 Middag på kvällen...

 Härliga söndag!!! Idag kom Nana och Rami!!! Nanis ordnade med maten, Ellen passade vi och hon lekte med mina gamla Barbie. Pojkarna var inte så roade av detta. Men ville ändå vara med på en bild!!
Efter god mat och vunnit i Skip Boo TWICE...så gick vi ut och Nana ordnade FIKAN. Åh, gissa om HON kommer ordna så att jag får kaffe på min bröllopsdag!!!!!!! Hon kommer ladda kannan...ha ha ha. And i love her!
 Fina Sassis kom med...Tokiga systrar dom där, men vad kul man har med dom!
Fina Sassis ska göra min naglar inför den stora dagen.
 Frös gjorde vi...


Me and my Black magic woman!!! Vi är så fruktansvärt olika men ändå så lika.
Tycker helt klart att du med ska ha ditt hår så som jag med tänkt ha under min dag B.
Det är DÄR vi är lika ju! Det är det som är det speciella med just dig.
Sen att vi får vänta med tärnklänningarna gnaver mig....hm.
Pratade med Nana om det att just nu inför JUL & NYÅR säljs det sjukt mycket svarta klänningar! Inte dyra heller!
Man hade bara kunnat välja och vraka ju! Finns hur mycket som helst. Vad ska vi göra mina Maids???
Argh...blir faktiskt tokig när jag tänker på det, men jag blir sååå glad när jag tänker på att mina Tärnor ska ha svarta klänningar!! Så grymt snyggt!!!! Och såå jag och pk...
Underbart att ha sällskap av Nanis idag. Hon ger mig så mycket glädje och det känns så bra att kunna prata om allt, förutom vad som ligger i Ems mage för det ska Ems berätta själv ju...Hihi. Hon trodde att jag skulle försäga mig. Men icke!
Image and video hosting by TinyPic
Älskar hur denna grymma Mrs lagt upp hela sitt bröllop. Avgudar skorna!
Det är nämligen så att...jag ska INTE ha vita brudskor!! No no no..
Jag har letat, tro mig och ni som känner mig vet...och letat. Men inte hittat "dom rätta" skorna. Sen är jag inte så förtjust i just vita skor....Älskar svarta skor!!!! Så jag vet inte ännu om det blir helt svarta eller rosa/lila eller en mix?
Jag har hittat drömskorna iallafall, kalla mig tokig...men.
Tyvärr är dom för höga. Har en brudgum som är endast lite längre än mig så jag hade blivit länge om jag valt dessa. Men jag avgudar dom!!

Klicka för att stänga fönstret Klicka för att stänga fönstret
Patrik älskade dom rosa...jag med. Läckra dom svarta med...MMMMM....Men ett litet problem är att klacken är på 10 cm...plus platån på 1.5 cm...Frågan är om jag blir längre än Pk eller om jag ens kan gå i dom? Inlägg behövs nog i vilket fall som helst. Bra pris med, men då ska man verkligen beställa rätt storlek med...svårt!!!!
MEN JAG ÄLSKAR DOM!!! Stilen är såååååå RÄTT. Sen bryr jag mig inte ett jotans dugg om att man "ska ha" vita skor....ha ha ha. Jag har på mig det jag vill ha. Inte precis som om dom kommer synas så mycket. JAG ÄR KÄR.
 
Nu ska jag natta min lille kille och kolla TV...Ses senare maybe..

Töser...Martina och Maria...Eftersom jag inte har någon länk till er får jag svara här.
Jag pluggar NKB, för att sen förmodligen kunna läsa vidare och "bli ngt"
Sovrummet står stilla nu...Pk jobbat hela denna helgen och nästa ska han vara iväg...Blir nog ingen invigning innan jul...
Revit en del av snedväggen....det ska byggas luftspalt upp....ett jäkla jobb. Får väll lägga in lite bilder snart!! Det kommer!
Kram till er 2

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Jag har faktiskt inte kommit så långt om vad jag ska ha för skor! Det är ändå väldigt många månader kvar och jag avvaktar till våren, för då kommer alla vårens och sommarkollektioner =) Eller, jag vill ju helst ha ett par vita från oscar de la renta för 5600 kr, men de har jag tyvärr inte råd med =(



Helgen har varit underbart mysigt, själv då gumman??



Jadu, johan Palm kan verkligen inte sjunga, så varför alla dessa fans som skriker sig hesa? Jo, för att det de skriker låter som när Johan sjunger...

2008-11-23 @ 21:38:53
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: SofieLouise

Hej, jag har följt din blogg länge och tycker att det är så kul att dina tärnor ska ha svarta klänningar. Jag tänkte tipsa dig om min nya favoritsida som säljer snygga klänningar. Har själv precis handlat en partygown som är såå läcker. www.melba.se



Hoppas att du hittar något du också gillar

kram

SofieLouise

2008-11-23 @ 23:22:12
Postat av: Amandha

De har liknande de skorna på tradera fast de har nog lägre klack =) Du kan ju kolla iaf =)

2008-11-24 @ 06:54:11
URL: http://amdadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0