Äventyr på vår Honeymoon



Jag och Min Patrik har diskuterat detta om resa nu. Vi kommer till 89% INTE åka till Kefalonia. Fruktansvärt besvikna och griniga. Men.....det finns ju ett resmål som VI VILL TILL. Detta stället vill vi till, och förmodligen kommer vi flyga dit istället. Vi har fri ombokning så det går bara bra! Går tyvärr inte att boka än, resorna dit är inte släppta. Vi ska även välja ett hotell. Men att simma med hajar och delfiner låter lite coolt. Sådant vi vill göra ju!!!!! Plus att på detta veckra ställe så är det ALL INCLUSIVE på alla hotell! ALLT INGÅR, även plaster att åka till och äventyr man kan hitta på. Mycket fler restauranger än på hotellet i Kefalonia. Minst 8 stycken olika!!! We found our place! Patrik blev förälskad! Även jag...men han blev eld och lågor. Vi ska inte bestämma hotell ikväll....ska kolla vidare imorgon och jag ska maila Susanne på ticket om detta.



Annars....Ja, just nu i detta skrivande ögonblick har jag bara vår resa i mitt kokande huvud. Vill att vi ska få det där lilla extra, det där äventyr blandat med mys.

Kusinkalendern klar! Ivägskickad, druckit kaffe med vår tokiga Toastmadame Helene..




Ted surfade idag, googlade på Velociraptor..Kollade på YOUTUBE..

LJUSHUVUDET FÖR DAGEN....


Trixat med min slöja ikväll med...men dom bilderna är kvar på kameran min....Vette tusan hur jag ska ha håret nu heller. Kanske helt utsläppt...? Men det är ju så långt och det fluffar sig överallt...Flyger runder...ja, tid att tänka finns ju...
Nu ska jag googla på vårt förhoppningsvis resmål......


Kommentarer
Postat av: nana

2008-11-05 @ 21:21:29
Postat av: nana

hejsan hjärtat! japps det var så mysigt...

2008-11-05 @ 21:22:17
URL: http://onlynana.blogg.se/
Postat av: nana

Tre kommentarer i dag:P men det var mysigt. Bilderna på er bröllopssemester ser underbara ut, kan väl smuggla med mig i resväskan:P hihi

ses i morgon gumman puss puss

2008-11-05 @ 21:24:01
URL: http://onlynana.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Ja jag ska också gifta mig (2 maj-09) och planerar för fullt :-) Idag tror jag att jag äntligen ar bestämt mig för ringar! Ser att du funderar på bröllopsresa, ett revligt "problem" eller hur? Vi har också börjat planera och tänker nog passa på att unna oss något riktigt lyxigt och exotiskt. Det lutar åt Maldiverna eller Mauritius fast först nästa höst/vinter då det börjar bli lite kallare och behovet av att komma iväg till nåt varm ställe är betydligt större än i maj...

2008-11-05 @ 21:30:26
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0