Rävarumpor!

En solig dag i början, men eftermiddagen bjöd på regn! Jag säger som min Ted:
- Ingen fara mamma!!!

Kollat blommor, träffade Gudrun som där köpte blommor till mig! Sen beställde hon en midsommarkrans till mig med!! Fick välja färger! Ha, jag kommer ha den finaste kransen imorgon!!!

Varit på Maxi och handlat all Midsommarmat med Nana och Tito. Trevligt! Jag hamnar alltid bak sölkorvar/börlekoddar, kekkehuvven när jag kör...Pust. Hem kom vi iallafall! Nana hjälpte mig att duka.

Jag och mina boys gav oss sen ut på Mission picking flowers. Hittade en massa rävarumpor och klockor. När alla blommorna kom på plats i uterummet blev det SÅ FINT!

Imorgon ska jag prov jobba, inga lyft. Har hört att det snackas om att jag ska slippa lyfta. Inte klokt att man inte kan vända ryggen till förrän det snackas. Ja ja, dom får ha sitt lilla roliga. I´m going to be a nurse anyway!

Jordgubbar imorgon!!! Mumma!!!

Nu ska jag börja på bok två av fyra i min romansamling! Brooke och Leos saga slutade lyckligt iallafall! Pussas med Kullis min först!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0