Miss J jublar!

Åh, vilket program!

Mina anteckningar:
Juni är favoritmånaden att gifta sig i Sverige, ett bröllop kostar i snitt 200.000 kr.

Carolina besökte
Grand Hotel (sthlm), visade "Spegelsalen" och "prinsessan lillian sviten" (som går för 70.000kr natten)

Bröllopskoordinatorn sade att brudpar brukar komma 1-1½ år i förväg. Alltså är inte Johanna en "Bridezilla" kalla mig "kontrollfreak".
Bästa rådet: Hur ska VI göra.
Och det tänker vi göra med, precis som VI vill ha det!



Relationsexperten bästa råd:

Kommunikation
Respekt
Tillit
Sexliv

Sen jublar jag ännu mer....Jag har hittat en "Bröllopsmässa". Jippie! Inte så långt härifrån, nämlligen i Halmstad den 5 oktober. Jissa om jag ska dit! Undrar om jag kan få med mig mannen min??


Fest & Bröllop
Datum: 5 oktober, kl 11-17
Plats: Wapnö Slott, Magasin och park (Halmstad)
Inför en stor fest eller ett bröllop är det mycket att tänka på - mat, dryck, festlokal, dukning och så vidare. Genom våra utställare får du här hjälp med hela checklistan men också inspiration till guldkanten, det vill säga det som gör det hela personligt och speciellt. När checklistan så är klar kan du ägna dig åt dig själv och här finns mängder med underbara montrar för vackra kläder, hår och naglar, spa-behandlingar, presenter och blommor.
Arrangör: Wapnö AB | Hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0