Midsommar 2008

Nästa midsommar vi firar så är det inte långt kvar till vårt bröllop!


Blommor                    Midsommarstång görs....Klar!                    Ted smaskar

Johanna & Helene Erica                           Hampus           Blivande Fru Kullis aka Johanna


The lovers och Värdparet! Johanna & Patrik


Ted höjer volymen Pappa Patrik klättrar i taket och apar sig med sina "konster" Flickorna spelar kort...
Patrik somnar i vårt fotölj....

Idag har det inte hänt mycket...Ha ha ha. Jag har städat och donat här. Ted har dragigt mig i byxorna och Patrik sov till 16:00 idag. Men nu är det lille Kullis som sover....Han var så trött Ted. Moffe och Katja var här en runda med och åt jordgubbar. Nu hör jag att Kullis plockar i köket. Kul att han har vaknat, nu ska han få se på "tiger" som han missade igår. Nu har vi ju heeeeela kvällen!!! Härligt! Jag har hyrt en film: Från Andra sidan
Ska vara en läskig rysare...En sådan där man kan krypa nära Kullis. Vi får väll se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0