Bröllopsfilmer

Nu såg jag slutet av "Bröllopsfixaren" med Jennifer Lopez och Matthew McConaughey. (Mary Fiore arbetar som bröllopsplanerare. En dag träffar hon Steve, och hennes okomplicerade liv vänds upp och ner.)




Blev sugen och ännu mer sugen på fler filmer, beställde två på CDON.COM

Mitt stora feta grekiska bröllop

Film: Mitt stora feta grekiska bröllop
Inspelningsår: 2002
Längd: 91 minuter
Kategori:Romantisk komedi
Regi: Joel Zwick
Kategori:Romantisk komedi
Handling: En rolig kommedi om en grekisk flicka som till familjens förvåning blir kär i en amerikan. Dråplig, rolig och sevärd.




Min bäste väns bröllop

Film: Min bäste väns bröllop
Inspelningsår:1997
Längd: 101 minuter
Regi: P.J. Hogan
Kategori: Komedi
Handling: Julianne och Michael har varit bästa vänner. Michael ville igentligen ha en djupare relation men Julianne är osäker. Nu ska dock Michael gifta sig med en snygg, intelligent och rolig kvinna som dessutom är rik. Julianne får då insikten att på att Michael är mannen i hennes liv. Hon måste nu vinna tillbaka honom. Alla medel är tillåtna.

Så nu längtar jag efter lite filmer!!!

Nu har jag även letat upp verje bröllopsfilm som finns. Ska banne mig se alla! Kul!! Jag och mina dokument, jag och mina ideér. Men rätt så kul ju. Så inom det närmaste året blir det Ding Dong filmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0