21:00

Imorgon kommer Lilla Blivande Fru Kullis sitta bänkad med vindruvor och Ramlösa Blåbär för att titta på Carolina Gynning!!!




Gynning testar på att gifta sig

I sista avsnittet av I huvudet på Gynning funderar Carolina över varför folk gifter sig. De skiljer sig ju bara ändå? Hon gör en grundlig undersökning av bröllopet och alla dess beståndsdelar. I den här bröllopsspecialen provar Carolina såväl brudklänning som tanken på bröllop. Hon besöker ett lyxhotell och kollar in bröllopssviten, testar bröllopsmenyer och har bröllopstårtekrig med Lulu Carter som fräckt nog en gång i tiden hånglat med Carolinas kille

I huvudet på Gynning - tisdag 21:00 | kanal5.se/gynning

Nu ska jag se om jag kan med några tips jag fått designa om bloggen, min egna Bröllops ala Johanna design.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0