Semester!!!

Ja!!!! Första semesterdagen idag! Tjipp o hoj!

Första dagen blev en tur upp till jobbet, ha ha. Knäppt, men sant. Köpte choklad till min lille gubbe och gav han en kram...Sen blev det kaffe med jobbarkompisar, samt ett godkännande om semester denna dagen med.

Hem och pojkarna mina följde med in till stan, skulle nosa efter kläder att ha på oss på Helenes och Niklas bröllopsfest, jag hittade och det var så fint. Men svårt med kläder att ha på ett bröllop. En fin champangefägad kjol och ett linne i samma färg med svart spets och ett svart band i midjan. Alla fina klänningar jag hittade var svarta..ha ha ha. Kan man ju inte ha, köpte det inte pga osäkerhet. Men hittade ett par skitsnygga jeans till Patrik. Sitter som sydda för P min.
Mjukglass och åka rulltrappa...ha ha. Ted åkte några gånger. Hem och dona....jag målade trappan igen, eftersom en del färg rann av då det regnade. Patrik fortsatte med dörrkarmen som han bygger.
Ems kom och jag bjöd på vatten, eftersom kaffet inte smakar som det ska nu...

Jag och Ted strosade in till Farmor och Farfar som inte var hemma, men Pappa och Katja var där och det bjöds på kaffe.

Ut och gick slingan med Nana, twice.

Hon tvingade mig...ha ha ha. Pratade om allt mellan himmel och jord som två vänner gör!!! Körde mysrunda...Ted nanar, Patrik försöker på dörrkarmen på plats, in en snabbis som tusan till stan imorgon....Spik, färg och sockelfärg....Tror att Kullan får rulla in själv, går snabbast så. Så tar jag och Ted en mysmorgon, det var ett tag sedan. Får se om Kullis är redo för mys!!
Pulat lite med vår bordsplacering ikväll....svårt är det...hu hu. Men kul att dona...har ju som tur är tid på mig. Svårt att sätta vissa, brevid vissa....sen vissa som inte tål vissa....sen min sida av släkten...sen Patriks sida...sen alla vänner, fler pojkar än flickor...oj oj oj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0