Så fruktansvärt trött.

Just nu känns det som om jag hade kunnat knyta mig, sova tills imorgon då jag ska upp igen. Sista morgonen på tre veckor och fyra dagar!! Sen en kväll, sen ska jag vara ledig! Har jätteont i ryggen idag, men håller ut i två dagar till.

Möte med Lisa på Furuliden, fixa och dona. Gäller att planera om man ska hinna med allt vi hade tänkt hinna med. Bara att göra ett festhäfte är ingen piece a cake. Fått mallar från Helene idag, min toastmadame. Ser ut som man jag kommer lösa det, men det kommer bli jobb. Kul, men på så kort tid....
Hem och snart kommer Pappa min med Katja, Ted väntar spänt. Jag ska hoppa in i duschen, behövs...ha ha. Idag hann jag inte duscha på min rast. Kanske piggnar till då? Samt en kopp kaffe....för det har jag knappt hunnit med idag. Later...ta ta

I morse....fick inte vara ifred från Lunis...

Kommentarer
Postat av: Helena

Du, jag var precis inne på er sida på bröllopstorget och såg att vägbeskrivningen är fel.. för svänger man vänster där du skriver så kommer man till sjöstugan.. lika så om man svänger höger där du skriver höger... Bara en liten observation:-) läste o läste för o försöka få det rätt.. Men jag hoppas ni får en underbar dag.. längtar till dagen jag ska få bli fru Bernsheim hoppas på en snar framtid kanske till och med 2010:-

) Hoppas allt är bra.. Vi finns på bröllopstorget:-) Kram HElena och Leon

2008-07-21 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0