Gulle dig

 
Yesterday...det "gulliga paret"


En söööndag, en söndag
Jag vaknar 7:30.....upp, dricka juice...somna om...zzz
Vaknar 11:30....hoppar in i duschen..Det behövdes för att vakna, även om man inte är lika bakis som Kullan idag så är man seg. Man börjar bli gammal eller vad? Frukost och sen pulade jag här hemma. Kullan kom ner och hällde i sig ett glas isvatten, frulle framför tvn. Sen dammsugade jag och donade...Patrik ville upp i sovrummet...Åh JA tänkte jag....ha ha ha. Tji fick jag....
Han somnade på två röda igen. Jag piffade till mig så mycket jag orkade och körde sakta men säkert till Bjärnum där hela klanen var samlad! Vi lunchade och fikade. Alla kusinerna badade och lilla Siri med. Helene fulade sig som vanligt, härligt att få ett gott skratt. Katarina tipsade om bröllopsklänning på blocket (kollat den och den var inget jag vill ha)...Kräsen som få...men vet exakt hur den ska se ut nu!

Jag busade med alla barnen, det förbereddes för grillning...Katarina hämtade Patrik som såg lite tagen ut när han kom. Pratade bröllopstårta med min lilla bakerska K.

 Jag satt i min lilla egna värld och skrev en liten lista på vad som ska göras....just nu. Den blev lite tillpiffad sen efter grillning av Fru Dahl/Toastmadame. Här kommer den, det fetstilta med tilllägg från Toastmadame Helene.

Kolla & Göra
 

  • Ring Calle - tid för vigsel
  • Provpirra bröllopsställningarna
  • Ring Angelica- titta på lokal igen+fota mig i underkläder vid Verumsån
  • Makeupartist Angelica höra om sminkning o rakning
  • Maila Johnny Palmer, be om att få se bilder (nakenbilder)
  • Maila DE foto om prel pris för foto
  • Provköra analpluggen
  • Kolla filmning (bröllopsnatten)
  • Åka in till Kort å sånt
  • Ring Ingegerd, hur mycket skulle det kosta att sy upp en bröllopsklänning?
  • Bestäm datum för att åka till Stenshuvud och plocka stenar, bara jag och PK. (TIS 29/7)
  • Hitta en kudde samt spetstyg till Patriksbröllopskalsonger.
  • Göra pussklockorna o pirrbjällrorna

Ni ser vilken fyndig Toastmadame jag och Patrik valt, hans tokiga syster. Men ack så ROLIG DU ÄR. Får mig att skratta. Thomas måste vara lycklig som är gift med henne!
 
FINA SVÄGERSKOR Helene (brud) Katarina (tärna)
Helene vår toastmadame - Finns ingen som kommer kunna göra det bättre!
Katarina- Som ska göra tårtan och vara ena delen av Värdparet
Vi brummade hemåt...Pojkarna somnade på soffan. Jag gjorde det som jag alltid gör.
Sätter igång putern, kollar och läser alla bloggar jag följer (finns på mina länkar) Grattis till Teddy som gifter sig idag!!!!

Sen läser inlägg på lunar + uppdat hur många dagar det är kvar till vår dag
Lägger in bilder, fotar med webcam och bloggar så tangentbordet bränner!!!!!
    J right now...
Nu ska jag surfra vidare, då John Blund inte hälsar på mig än. Trots att det är tidig morgon imorgon...Ta ta

Av listan har jag mailat Johnny Palmer och Daniel....VÄNTAR PÅ SVAR och bilder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0