Fina Ica kommer

 


Ännu en dag då Svärfar min ringde och väckte oss, blev sent inatt om man säger så...*fniss*...Men det var värt det!

Patrik kör med Svärfar in till stan, införskaffa  inför bygget. Tjolahopp! Ted tittar på "Mowgli" och jag gör en fin "rulle" till Herr och Fru Larsson inför deras hemkomst. Plockat här hemma, fyllt i papper. Tittat på budgetlistan, men vill göra den med Patrik. Kommer nog vara samma budget, men roligare om vi nu snart ett år innan gör en tillsammans, vi två. Känns som att allt detta pyssel kan ju inte bara jag göra. Fast att jag tycker det är SKITKUL!!! Fan vad jag älskar att planera, skriva listor, att göra punkter (punkter med hjärtan)...drömma mig bort och scrappa. Nästa uppdrag är att göra ett litet häfte till fotografen! Kul!!! Nu kommer Ica och Sanna snart, kaffe är på. Tyckte det var så kul för vi pratade om klädkoden på deras bröllop: Kavaj.
Lilla Ica trodde att det var meningen att vi kvinnor också skulle ha kavaj...Ha ha ha. Hon är för rolig! Nu luktar det kaffe!!!!!

 Fru Larsson och Fröken Berlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0