Budget klar.

Efter en stressig kväll på jobbet, kommer hem och orkar knappt göra något. Ted är vaken och vi poppar popcorn, tittar på "Harry Potter" och de vises sten. Lilleman somnar gott hos mig såklart. Mys.

Vi sätter och ner i soffan och gör en budget tillsammans, jag och min Patrik. Ser ut som om det kommer kosta mer än vi trott, trots en fotograf hela dagen som inte var dyr alls. Jag hade ju dock inte räknat med frisörbesök, håruppsättning, naglar, cd skivor, alltiallo samt att jag vi lade till nån hundralapp här och där. Bättre att räkna högt!


Idag så har jag bröllopspysslat, inte till vårt bröllop. Till Herr och Fru Larssons bröllop. Så typiskt att jag jobbade igår när Fru Larsson ringde.....=( Men vad jag pysslat med kan jag ju inte avslöja för mycket nu. Men det mesta har jag nu på det klara, får se vad Lisa har för ideér ikväll på vårt kaffemöte! Nu ska jag maila om år bröllopsnatt, får se vad det kostar där vi vill sova, samt vad som ingår. Sen väntar en kvälls jobb igen...Tredje kvällen på rad, sen kommer det fem dagar i sträck. Efter det ska jag ha en välförtjänt semester med mina Pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0