Än så länge

Så tycker jag att tiden den går sååå sakta fram till vårt bröllop. Känns som om dagarna tickar extra sakta just nu....

Googlade ju:

 

Igår. 080710

Blev en tripp in till min syster i Hässleholm.

  
Ett bad i mosters badkar blev det såklart, Kel med Alice och glass på stan. Jag hittade såklart ingen bröllopstiding som jag inte redan har. Tycker det är så konstigt med alla tusentals mammatidningar det finns...Men jag hittade två billiga Bröllopsfilmer istället. "Wedding Crashers" & "The in laws"


Blev mat och kaffe hos syster sen lekte vi på lekplatsen....efter det hem till Nana och stannade tills 23:00. Lyckades hålla Ted vaken, dags att hämta Patrik som har semester nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0