Viktigaste ringen någonsin

Ja, och hur ska jag ha den?? Kan inte bestämma mig alls.
Var hos Guldsmeden igår efter solning och hon sade att dom gör den precis som vi vill. Försökte rita, men hur ska jag kunna rita om jag inte är säker?
Sen visst kan man rita en ursnygg ring, men vad kostar det....Hon gav mig ett förslag på en ring som koasted 8000 kr. Hur mycket ska man ge för en vigselring? Var flandersdiamanter i den (precis som i min förlovingsring), och dom glittrar så fint. Bra kvalité och det vill man ju ha.



Sitter och tittar på nätet nu...så osäker. Så svårt är det. Det ska vara en ring med lite bling bling men samtidigt fundera att ha och inte vara ivägen.

Fått korrektur från Calligraphen idag. Godkänt vår beställning, fick bilder på hur allt kommer se ut. SÅ FINT!
Så både jag och Pk har tittat och godkänt!

Nu ska jag hämta bilen, Pärlan har fått ett oljebyte idag!!!! Första gången sedan vi köpte bilen...Det var dags nu...Sen vill jag inte lägga fler tusenlappar på den bilen just nu. Nu har jag pimpat henne tillräckligt för detta året!!
Dags att ta en prommis!!

Kommentarer
Postat av: ida

är lite nyfiken och undrar hur gammal du är och hur gammal din son är .? misstänker att de är din son på bilden i headern??

2008-12-11 @ 21:50:02
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0