Ut i skogen

Efter en lugn förmiddag, första dagen på vår ledighet tillsammans så ska vi nu ut och hugga granen! Får mat hos Patriks mormor och morfar. Mumma! Ted är nyduschad med protester....
Igår bakade vi både pepparkakor med kristyr och lussebullar som vi alla tre älskar. Jag och Patrik mös i duschen och jag tyckte att jag hörde fotsteg hela tiden. Filmen "The alphabetic killer" var bra! Synd att den slutade som den gjorde, en tvåa kanske? Ta ta.

Jag ser fortfarande ut som ett ljushuvud, fast inte lika mycket kyckling efter att jag tvättat håret fyra gånger igår med silvershampo...Blir nog några gånger idag med...tss

   Ha ha ha. Vilket ljushuvud...ser inte klokt ut...

Kommentarer
Postat av: fine

hej Gumman! Va mysigt att ni bor nära varndra, önskar ibland att jag bodde kvar hemma. Men sen tänker man på allt fint som har hänt sen man flyttade. Men just närheten till alla gamla kompisar saknar man!

Ja Bjärnum på julafton, min moster och morbror bor typ vid ankdammen. Vart bor ni?

Hoppas ni fick tag i en riktigt fin gran! :) Kram

2008-12-21 @ 17:21:07
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0