Snöbuset

Igår kom fina vänner! Erica, Sanna, Nana ch Rami! Blev snöbus här ute hos oss!

    

   

   
Barnen och vi vuxna åkte pulka, drack kaffe i snön och Patrik lekte med sitt soft. Han tyckte det var så kul attt bygga en snögubbe och sen skjuta på den.

Efter att tag var alla iskalla....gick in och Patrik gjorde varm chokladmjölk till alla barnen. Jag gav mina tärnor ett liten uppgift...Vad ska jag ha för vigselring. Dom studerade varje sida noga och kom med förslag! Thanx!!
   

 
Ja, ni ser hur koncentrerade dom är!!!
Jag fjantade mig, men det såg inte dom. Ni är så fina!

Nu har mina boys äntligen vaknat, blev så sent igår. Nu ska jag vi äta en sen frukost...

Kommentarer
Postat av: ida

ja vi har haft det skönt på resan. alltid skönt att komma iväg o precis lika skönt att komma hem igen om inte skönare:P fast nu önskar man sej faktiskt iväg igen till lite värme!! nja.. ska så småningom lägga ut någon bild. mysigt det såg ut med pulkaåkandet:P kram

2008-12-13 @ 14:37:13
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0