Inbjudningarna har kommit

Myst hela dagen med Ems, Ted och magen med lilla Sessan i! Så härligt!!!
Vi har pratat massor, spelat Skip Boo och lagat mat. Druckit kaffe  i mängder och bara myst. Känt på magen och lilltösen som sprallar där inne. Börjar bli trångt nu för henne. Hon fick ett par vantar idag och en bok. Sen fick dom vårt fina julkort.
På tal om kort...
Ringde Calligraphen idag och undrade över våra inbjudningskort...Fanns på posten så jag fick collinr av dom.
Hämtade dom och resultatet blev perfekt! Precis så vi ville ha dom! Allt annat blev med bra, förutom favors askarna som kommer i januari. Men det hinns ju med..tss.
Erica och Andreas samt lilla Sanna och bebbe i magen var och hälsade på. Blev kaffe och girltalk.
Erica hjälpte mig med en sidenbandsknut. Dom fick sitt kort!
Var på jobbet och kopierade det som ska skickas med tillsammans med inbjudningskorten. Kopierade på rosa papper!

Nu ikväll har vi monterat kort, kort på kort och sen rosa sidenband. Klippt ut alla 33 rosa ark som ska skickas med men det svåra är kvar. Tycker Erica kan komma imorgon igen så att jag kan få hjälp. Hon var bra på det där och knyta knutar som ska bli fina. Vi har kliat sönder våra huvuden här hemma nu. Så för ikväll får det vara bra. Alla kuverten är klara med!!!!!

Visar inte bilder på våra än..men det kommer. Ser inte exakt likadana ut som dessa, men samma stil.
Men att få till den där knuten är INTE LÄTT VILL JAG LOVA. Patrik han strejkar för kvällen nu iallafall, vet inte om jag ska bita mig i läppen och prova nån till, klara är 3 av 33 stycken....ha ha ha.
På bilden ser undersidan svart eller grå ut, men dom är verkligen som det står..

Silver Sparkle. Superfina!!!! Värt dom pengarna!!
Fick även hem flaskhållare, tryckta ark, engångsbröllopskameror samt svart sidenband till favorsaskarna.
Åter till lite fix....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0