Grubblar

Oj vad jag har sovit gott inatt! Som vanligt vill man bara somna om igen...Men det hade inte varit så snällt mot min arbetskollega. Snart kommer  våren, efter jul längtar jag bara efter vår och början på det nya. Men först ska det ju firas jul!! Jag jobbar till 15:30 idag. Ska ta min morgonpromenad till jobbet nu. Hoppas jag inte trillar idag med. Snön töar här, plusgrader och slabbet ligger på grsuvägen. Men det är bara att ge sig ut. Hoppas nu att Patrik håller vad han lovat med fruktbuffé ikväll. Kommer sakna mina pojkar dessa timmarna...
Får ta med mig en tjockt nummer av en bröllopstidning...

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Nej, visserligen inte.. bara 216 dagar kvar för vår del =) Men det är ändå sju månader kvar! Vi ska skicka ut våra inbjudningar i mars-april, så i januari ska vi titta på material och sånt. Tänkte om man skulle vara så pysslig och orka göra korten själva =) Fina era blev =)



Ska ni ha vigselprogram å sånt? vad har man ett sånt till egetnligen? Så onödigt på nåt sätt?

2008-12-14 @ 17:54:01
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0