En del bedåras av silver

Andra tjusas av guld...Några vill samla pengar...för själva samlandets skull....jag bryr mig inte om silver..jag tycker inte om guld..och jag vill inte ha pengar...blott för pengarnas skull..
Nej du är det enda jag vill ha...

Alla skatter på jorden, om dom så låg i min hand...skulle mista sitt värde utan dig i min famn...för du är det enda jag vill ha.....




Blev inget besök i festlokalen igår....får ta det nästa vecka. Men det är ju inte så hiskeligt bråttom...
Jag sitter och funderar på dessa inbjudingskort....så svårt.

Busat med Fina Erica hela dagen!!!


NU VILL JAG HA EGENTID MED DIG KULLIS...tsss...
Stoppar mig själv ideligen till att inte beställa skorna...ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Det var premiär idag! gud va skönt det var efter träningen=)



Allt bra med dig sötnos?

2008-12-08 @ 15:53:16
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0