Dessa drömmar



Inatt drömde jag igen om bröllopet. Denna gången gick vigslen bra, men slöjan hade jag glömt. Efter att vi blivit man och hustru så gömde vi oss så att vi sen skulle kunna gå ut och få rosenblad över oss. Då cyklar jag hem och hämtar slöjan....?? Sätter upp håret i en hästasvans och fäster slöjan lätt. Folket får vänta och sen går jag lite förvirrad ut....Vilken dröm....Slöjan som jag älskar så mycket. Inte kan man väll glömma den????

Nu ska jag klä på mig och sen väntar en Tärndag med mina flickor! Shopping fika och lite girltalk. Får se om jag hittar snygga underkläder......eller varför inte något annat kul. Tärnklänningar ska vi titta på samt bestämma lite saker. Detta ska blis å kul! Bridezilla som jag är flickor!!! Ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Jag har lite funderingar, men behöver lite bilder från dig! Eller så kör vi med samma...



Jag återkommer efter nyår, för nu har jag grymt mkt att göra i skolan =)



Puss puss

2008-12-29 @ 20:40:34
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0