Dan för dopparedagen

Lill Julafton idag! Idag ska det firas hemma hos oss i huset!

 Vi för ett år sedan...(och några dagar)

Morgonen har varit lika lugn och jag har gått och småpulat här hemma. Patrik är så duktig och är en hjälpande hand! Ted vaknade igår kväll och var så ledsen, fick en julklapp som Tomten lämnat.....idag låg där ännu en under granen. Nämligen det som han önskat sig så mycket, ett "Rostsvärd"...ja ett svärd och en sköld. Varför Ted kallar det så har jag ingen aning om. Han kollar film och Patrik bäddar Teds säng. Vi har städat rummet inför ikväll om Tomten kommer.
Jag ska ut på min "Powerwalk" strax! Med musiken med mig! Det var så skönt igår! Idag behöve rjag inte vara nervös för "fula gubbar" då det är lite ljusare ute.

 HUSET FÖR EXAKT ETT ÅR SEDAN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0