The dress of my dreams

Igår efter jobbet sov jag hela kvällen (både jag och Ted). Helt slut och kunde inte hålla ögonen öppna...Vaknade 21:00, gick upp och sov hela natten...Snacka om trött.

Vaknade och idag har vi storstädat! I helgen är det annat som ska göras, trädgård, överraskning, kalas, träffa fotograf...
Blev riktigt fint här hemma. Åt mat och sen blev jag skjutsad till jobbet. Kom och hämtade mig med 21:15.

Väl hemma skulle Ted inte sova....men efter att jag duschat, ville han sova och somnade på två röda. Han ska ju upp imorgon till dagis. Imorgon ska jag kolla igenom NK, och sen kommer Ems. Vi ska ta ett ryck med matten.

Bröllopsnytt!
Bokat om med fotograf Johnny ist för fredag kväll då vi ska på Ellens 3- års kalas blir det söndag 12.00 ist.

Fått mail av Vera, ang brudklänningen. Hon försöker hitta den enklaste metoden att skicka en brudklänning. Inte det lättaste. Vi ringer nog varandra imorgon så att vi kan prata. Hon vill att jag ska komma, hi hi. Lite svårt bara. Jag ska höra med ICA posten imorgon vad dom tycker. Eller ringa MB kanske?

Nu är jag Kullis kelen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0