Sovit som en prinsessa!

Åh, jag har verkligen sovit gott inatt! Så gott så att i morse när larmet tjöt så snoozade jag bara en gång. Kände mig pigg, fast det hade varit störtskönt att ligga kvar i den varma sängen! Kokade kaffe och sen väckte jag min lillfis. Vi var så tidiga så idag körde vi en "raggarrunda". Lyssnade på AC/DC i bilen och Ted sjöng med för fullt! Thunder!!!

Idag blev han lite lissen, inte först men det var något nytt trick han provade idag. Jag har lämnat in NKB test två en gång till. Tittat igenom svaren, konstigt för Eva (min lärarinna) har inte svarat på test 1 än? När ska hon göra det? Jag fortsätta med Matten nu. Googla på X & Y. Eftersom det första testet innehåller just det, en repetition av Matte A. Pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0