Möhippa

Måndag 080817

Jobbedag....tidigt. Trött, men for upp som ett skott när klockan ringde. Rätt så utvilad ändå...Kaffe och sen bar det av. En dag som gick i vanliga rutiner. Tröttsamt....så tröttsamt. Men ikväll börjar skolan Naturkunskap B. Kommer nog kännas liiite tufft att läsa, jobba, träna, umgås, vara mamma, planera bröllop.....Hm. Mne jag tror att det ska gå. Får ta en ride nu i höst med det mesta. Så fruktansvärt trött efter denna jobbedagen bara. Ted tittar på Dinosaurerna, jag ska krypa ner i soffan hos lilleman. Sen är det in till HLM, Farmor och Farfar sen skolan som  gäller. Kommer somna tidigt ikväll igen känns det som....


Söndag 080817 SISTA SEMESTERDAGEN.
 
Suckar lite för det....känner inte alls för att jobba igen.
Gick upp och ini duschen, fixade här hemma sen väckte jag Kullis. Vi latade oss på soffan, jag hämtade Ted. Sådan fruktansvärd huvudvärk, jag var helt nykter igår så det är ingen baksmälla nej nej. Varje steg jag tog så kändes det som om huvudet skulle sprängas. Mys hemma hela dagen. Ted somnade tidigt, jag med efter att vi sett "Hellboy"



Lördag 080816

Idag var det upp med tuppen. Möhippa och Svensexa idag, som man planerat för detta. Hampus och Patrik uppe halva natten och donade med lite hemlisar.

Nisse blev kidnappad efter 8 snåret...Helene nappade vi klockan 12:00. Sen bar det av till Bjärnum och karnevalen...sen "Spex in the City", in på Partaj..Mc Donalds lunch, Laserdoome då Helene blev liiite nervös frö hon visste inte alls vad hon skulle göra...Ha ha ha. Men smyger man iväg så och gifter sig så....Hon hade ögonbindel tills hon fick västen på sig. Hon blev superglad för att få spela laserdoome. Blåa laget vann första omgången, efter det vann vårt röda lag överlägset!!! Ha ha ha. Jag, Erica, Johanna P och Jessica sopade banan med dom!! Ha ha ha. Kul som fan. Sen blev det tullpur för Helene i bilen. Middag bokad på Aisa Corner. Sen hemmamys med gravida Helene i nya huset. Lekar och fulla pojkar. Jag och min Kullis körde sen hem i godan ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0